Kirjaudu
sunnuntai, 27. helmikuu 2011
Moi! Olen Emilia.Harrastan "säbää" eli sählyä, hiihtoa, rullaluistelua ja kaikkee muutaki liikuntaa sekä valokuvaamista. Asun Haukiputtaalla (Oulusta 20 km pohjoiseen päin). Blogiini lisäilen omia ottamiani kuvia joten ethän kopio niitä!!
Kommentit